Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Pigg mitt i natten!!!

Av Jeanette - 26 oktober 2012 02:39

När klockan var 23.00 då sov Tobbe, men jag kände mig ganska pigg. Så jag börja se dramaserien som Jonas Gardell gjort "Torka aldrig tårar utan handskar". En verklighets baserad berättelse, den har gått på tv i tre avsnitt men jag har missat dom då. Så nu 3 timmar senare har jag sett alla tre. Så gripande, jag blev både glad, arg o ledsen mest ledsen. Uppmanar ALLA att se den om ni inte redan gjort det. Dom ligger på SVT play. Väldigt gripande. Ska försöka sova lite nu, det kommer ju en jobbedag imorgon också. Sov Gott!

 
 
Lena

Lena

27 oktober 2012 11:36

Åhhh jag älskar den serien jag med, så himla bra, viktig och sorglig.

http://Luslena.se

Jeanette

27 oktober 2012 16:53

Ja eller hur, Jonas Gardell är bra han.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jeanette - 24 mars 2013 09:23

Av Jeanette - 4 januari 2013 21:46

Efter jobbet idag gick jag hem o vila mig, efter 2 timmar är jag nu piggare. Så nu blir det Hamilton 2 men inte om det gäller din dotter. Ohh jag hoppas den är bra, kommer utlåtande sen. Önskar er en trevlig fredagskväll. Hejsvejs!...

Av Jeanette - 3 januari 2013 22:01

Usch ja, känner mig verkligen som Trötter. Känns som det är efterslängar från jul o nyårshelgerna på jobbet som hänger i. Har försökt intala mig själv att nu är det nytt år o nya tag, men min trötta kropp hängde tyvärr med mig över på det nya året. T...

Av Jeanette - 2 januari 2013 20:59

...jag eldar o eldar men är fortfarande bara på den 20 december på mitt datumljus. Jag fattar inte varför jag varje år ska envisas med att köpa ett så tjockt datumljus ;) Det är nästan så att det är lite tradition nu att varje år panik båla på ljuset...

Av Jeanette - 1 januari 2013 23:10

Nu går årets första dag mot sitt slut, dags att omfamna kudden o försöka sova lite. För imorgon kl.07.00 börjar inventeringen på jobbet jippi jippi yeay..... Sov gott mina vänner ...

Ovido - Quiz & Flashcards