Alla inlägg under september 2012

Av Jeanette - 29 september 2012 07:21

God morgon alla glada! Legat vaken sen kl.06.30 imorse o tänkt på vad jag egentligen gjorde igår. Jag jobba i mellan kl.08.00-19.15 sen kom jag hem o då hade Tobbe maten färdig. Vi åt o snacka lite om hur vår dag varit, sen börja vi kolla på en film kl.20.00 Sen minns jag att Tobbe små fnissa o sa: Gumman är du trött? Jag mumla något i stilen att jag bara vila mina ögon en liten stund. Tobbe gick o hämta kudde o täcke till mig, så jag kunde ligga gott i soffan o "vila ögonen" ;). Sen nu imorse vakna jag upp i sängen lite lätt förvirrad o undrar var den kvällen tog vägen. Det blir inte mycket till liv när man jobbar dom där lång passen, men men det är ju någon som måste det ibland.Nää nu ska jag nog krypa upp ur sängen o göra lite frukost, sen mot jobbet igen. Men idag är det bara i mellan kl.09.00-17.15 så kvällen är ju ung när jag kommer hem ;) Ha en trevlig lördag, för det ska jag ha.Hej hopp!

Ovido - Quiz & Flashcards